Detoks

biorezonans_detoks

Romatoid artrit, lupus, multipl skleroz, enflamatuvar bağırsak hastalığı ya da kolit, diyabet, hipotiroidi, psoriasis… Bunların hepsi otoimmün birer hastalıktır. Standart tıpta genellikle bu problemleri ayrı ayrı ele alırız; oysa ki bunlar yaşa, cinsiyete ve genlere bağlı olarak farklılaşan, aynı hastalığın değişik renk tonlarıdır. Otoimmün hastalıklar vücudumuzu hemen hemen her düzeyde etkiler. Bazıları –otizm, hatta depresyon gibi– sinir sistemimizi etkiler, diğerleri eklemlerimizi ve kaslarımızı, cildimizi, endokrin bezlerimizi, kalbimizi ve de çok daha fazlasını. Otoimmün hastalık, kişinin bağışıklık sisteminin bakteri gibi yabancı moleküller yerine kendi dokularına saldırmasıyla gelişir. Yüzden fazla otoimmün hastalık vardır ve otoimmün bir durumu deneyimleyen herhangi bir kişi, bunun hayat kalitesi üzerinde ne kadar büyük ve olumsuz bir etkisi olduğunu size söyleyecektir.

Oysaki asıl gerçek, bütün otoimmün hastalıkların temel nedenlerinin aynı olduğudur: mikroplar, çevresel toksinler, alerjenler, stres ve kötü beslenme. Aslına bakarsanız bu temel nedenleri ortadan kaldırarak ve vücudun optimum fonksiyonunu beslenme ve yaşam tarzı ile destekleyerek bu hastalıklardan kurtulabilirsiniz. Biz, otoimmün hastalıkları toksin, enfeksiyon, alerjen, kötü beslenme ve stres gibi altta yatan nedenleri fonksiyonel tıp ana ilkeleri ile ilerleyerek ve biorezonanstan da destek alarak, başarılı bir şekilde iyileştirmekteyiz.

Her bir hasta için tüm nedenleri (toksin, alerjen, enfeksiyon, kötü beslenme ve stres) belirleyip onlarla baş ederken, vücudun optimal çalışması için gerekenleri (tam ve temiz gıdalar, besin maddeleri, egzersiz, stres yönetimi, temiz su ve oksijen, sosyal ilişkiler) ekleriz.